E-Tellimiskeskuse Müügitingimused

    E-Tellimiskeskuse Müügitingimused

  1. Üldtingimused
    1. Müügitingimused kehtivad E-Tellimiskeskuse (www.horticom.ee/e-tellimiskeskus) klientide (edaspidi Klient) ja Horticom OÜ (edaspidi E-Tellimiskeskus) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-Tellimiskeskusest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS) ja teised õigusaktid.
    3. E-Tellimiskeskus jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse E-Tellimiskeskuse veebilehel.
  2. Müügilepingu jõustumine
    1. E-Tellimiskeskuses tellimust vormistades on Kliendil kohustus tutvuda müügitingimustega ning nõustuda selles sisalduva infoga.
    2. E-Tellimiskeskus ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates müügitingimuste aktsepteerimisest ostu sooritamise lehel.
  3. Kauba- ja hinnainfo
    1. Teave kauba kohta on esitatud E-Tellimiskeskuses vahetult kauba juures.
    2. Kaupade hindu näevad ainult E-Tellimiskeskusesse sisse loginud Kliendid.
    3. Kõik E-Tellimiskeskuses olevad hinnad on eurodes (€) ja ei sisalda käibemaksu 20%.
    4. Tellitava kauba hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile. Transpordihinna arvutamisel lähtutakse kokkulepetest ning tellitavate kaupade eripärast, kogumahust ja kogukaalust.
    5. Üldised transpordihinnad on järgnevad:
      • Horticom OÜ Tallinna pealadu – TASUTA
      • Horticom OÜ Tartu korjepunkt – 14,99 €
      • Itella pakiautomaat – 4,99 €
      • Omniva pakiautomaat – 4,99 €
      • Kuller – 14,99 €
    6. Tasuta tarne piirmäär on toodud välja E-Tellimiskeskuse Minu Konto lehe alajaotuses Lepingud. Piirmäär on seotud ostukorvis olevate kaupade väärtusega, mis on valitud konkreetsesse nädalasse.
    7. E-Tellimiskeskus jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  4. Sooduskood
    1. Kampaaniate korral jagab E-Tellimiskeskus sooduskoode, mis annavad Kliendi ostukorvile lisaallahindluse või lisavad tellimusele juurde tasuta lisatoote või kingituse.
    2. Sooduskoodi rakendamiseks tuleb ostukorvi väljale „Mul on sooduskupong“ sisestada unikaalne kood ning vajutada nupule “Kasuta kupongi”.
  5. Ostuprotsess
    1. Toodete tellimiseks peab Klient sisenema talle edastatud kasutajanime ja parooliga süsteemi.
    2. Toodete tellimiseks leidke sobiv toode otsingut või kaubapuud kasutades ja lisage ostukorvi vajutades nupule “Osta” või „Telli“. Ostukorvi (paremal üleval nurgas) sisu on nähtav, kui vajutada hiirega ostukorvi tähistava ikooni peale.
    3. Kui tooted on valitud, sisene Ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval asuvat Ostukorvi ikooni. Ostukorvi lehel on näha kõik Sinu poolt valitud tooted. Lehel saad muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid ostukorvist eemaldada.
    4. Tooted on jaotatud Ostukorvis esimese võimaliku tarnenädala järgi. Kliendil on võimalik toote tarnenädalat muuta vajutades nupul „Muuda tarne nädalat“.
    5. Iga tarnenädala puhul on võimalik valida Tarneaadress, mis on määratud Horticom OÜ ja Kliendi vahel sõlmitud lepingus või on tehtud teatavaks muul moel Horticom OÜ’le.
    6. Erandkorras on võimalik suunata kaup ka uuele aadressile vajutades nuppu „Lisa tarne aadress“
    7. Tarnenädala all on võimalik Kliendil määrata ära endale sobiv konkreetne tööpäev, mil ta kaupa ootab va. elustaimmaterjal.
    8. Kui toote ostmine nõuab seaduse järgi Taimekaitsetunnistuse andmeid, siis tuleb lisada Ostukorvi all olevatele väljadele vastavad korrektsed andmed.
    9. Kui kaubad ja kogused on valitud, tuleb valida sobilik makseviis ja vajutada „Esita tellimus“.
    10. Pangalingi kaudu tasumist tuleb vajutada kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
    11. Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Kliendi poolt ja tellimuse kinnituse saamist E-Tellimiskeskuse poolt.
    12. Tellimuse kinnitus saadetakse pärast Tellimuse esitamist Kliendi e-posti aadressile. Aktiivsete ja täidetud Tellimustega saab Klient tutvuda E-Tellimiskeskkonnas Kliendi Konto vaates.
  6. Kauba eest tasumine
    1. Tellimuse eest saab Klient tasuda Pangalinkide vahendusel, krediitkaardiga ning arvega.
    2. Kui tellimus on ajastatud mitmesse erinevasse tarnenädalasse, siis Tellimuse eest maksmine toimub kõikide tarnenädalate lõikes korraga.
    3. Pangalinkide puhul on võimalik tasuda SWEDBANK, SEB, LUMINOR, LHV, COOP, POCOPAY pangalingiga või krediitkaardiga. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
    4. Tasudes pangalingi vahendusel vajuta peale makse sooritamist kindlasti nupul “Tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse E-Tellimiskeskuse ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade.
    5. Arvega tasumisel kehtib Kliendile lepingus fikseeritud maksetähtaeg.
    6. Tasudes arvega edastab E-Tellimiskeskus koondtellimuse kinnituse dokumendi Kliendi e-posti aadressile
    7. Iga tarnenädala saadetis sisaldab paberkandjal arvet antud nädala kaupade väärtuses.
  7. Kohaletoimetamine
    1. Peale müügilepingu jõustumist komplekteerib E-Tellimiskeskus Kliendi poolt määratud ajaks tellimuse ning vastavalt valitud tarneviisile jätab Tellimuse Klienti ootama või annab selle üle lepingulisele logistikapartnerile.
    2. Kliendil on võimalik valida 5 erineva tarneviisi vahel: Horticomi Tallinna pealadu, Horticomi Tartu korjepunkt, Itella pakiautomaat, Omniva pakiautomaat või Kuller.
    3. Tarneviisi valik võib nädalate lõikes erineda sõltuvalt konkreetsesse nädalasse tellitud kaupade eripärast ja nõuetest.
    4. Tellimuse kokkuvõte koos ülevaatliku tarnegraafikuga edastatakse Kliendi e-mailile pärast tellimuse esitamist E-Tellimiskeskuses.
    5. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama E-Tellimiskeskuse kliendituge koheselt enne kauba kohale toimetamist.
    6. Kui Klient on eksinud sihtkoha aadressi või pakiautomaadi valikul ning soovib suunata paki uuele aadressile või pakiautomaati, on tegu ümbersuunatud tarnega ning see on tasuline. Tasu suurus on samaväärne E-Tellimiskeskuse transpordiviiside hindadele. Klient tasub lisanduva transporditasu paki kättesaamisel.
    7. Viivitusteta tellimuse kohale toimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohale toimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. E-Tellimiskeskus ei vastuta tellimuse kohale toimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
    8. E-Tellimiskeskus ei vastuta kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida E-Tellimiskeskus ei saanud mõjutada ega ette näha.
  8. Tarneaeg
    1. Kliendil on võimalik tellimust luues määrata ära talle sobilik tarnenädal ning konkreetne tööpäev, mil ta kaupa ootab või ise kaubale järgi tuleb.
    2. Kui Kliendil on määramata konkreetne tööpäev, mil ta kaupa ootab, siis määrab süsteem automaatselt Tarneajaks teisipäeva.
    3. Kui kaup on laos olemas ning Klient soovib kauba väljastamist esimesel võimalusel, siis Tellimuse töötlemiseks, komplekteerimiseks ja edastamiseks Kliendile kulub max. 2 tööpäeva. Selle aja sisse ei arvestata nädalavahetusi ja muid riiklike pühasid. Kui kliendil aga puudub leping või kui lepingulisel kliendil on krediidilimiit negatiivne ning soovitakse tasuda Tellimuse eest arvega, siis tellimust ei hakata komplekteerima enne, kui arve on tasutud ning see info on E-Tellimiskeskkonda jõudnud. See pikendab tarneaega. Sellisel juhul hakatakse komplekteerimisele kuluvat aega lugema alates sellest hetkest, kui E-Tellimiskeskkonda on jõudnud info arve tasumisest.
    4. Palume Kliendil tellimuse saabumise päeval hoida telefon enda läheduses ja sisselülitatuna.
    5. Täpsustused:
      • Itella pakiautomaadi pakid saabuvad lähtuvalt Itella pakkide liikumise graafikule
      • Omniva pakiautomaadi pakid saabuvad lähtuvalt Omniva pakkide liikumise graafikule
      • Kampaaniate ja tipphooaja ajal võib tarneaeg pikeneda paari tööpäeva võrra.
    6. Lilletaimede eest toimub arve väljastamine ja selle eest tasumine pärast kauba komplekteerimist laos. Koondtellimuse esitamisel läbi E-Tellimiskeskkonna on võetud Lilletaimede väärtus pangalingi, krediitkaardi või arvega tasumisel ülejäänud ostukorvis olevate toodete kogusummast maha.
  9. Kauba tagastamine
    1. Kauba Tagastamisõigus, sellega seotud transpordikulu ja täpne protsess on reguleeritud Horticom OÜ ja Kliendi vahel sõlmitud lepingus.
    2. Kauba tagastamise puhul tuleb Kliendil pöörduda oma kliendihalduri poole ja leppida kokku protsessi detailides.
    3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Toote pakend ei tohi olla avatud.
    4. Tagastada saab laotooteid ja lõpumüügitooteid, mille ostukorvi lisamise nupu nimetus on „Osta“
    5. Tagastada ei saa tellitavaid eritellimustooteid, mille ostukorvi lisamise nupu nimetus on „Telli“
    6. E-Tellimiskeskusel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind E-Tellimiskeskuses on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  10. Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
    1. E-Tellimiskeskus vastutab müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest.
    2. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone kauba kvaliteedile esitada 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
    3. Kliendil on õigus esitada pretensioon 3 tööpäeva jooksul, kui tellitud kaup ei ühti kätte toimetatud kaubaga.
    4. Probleemi ilmnemisel kohustub Klient teavitama E-Tellimiskeskust probleemist e-posti aadressil klienditugi@horticom.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed tellimuse number ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale probleemi avastamist. Probleemi täpsustamise ja võimaliku lahendamise osas võtab E-Tellimiskeskus Kliendiga ühendust kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul pärast Kliendi poolse pretensiooni laekumist e-mailile.
    5. Transpordi käigus vigastada saanud saadetised, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustatud, asendatakse E-Tellimiskeskus poolt pärast kahjustuse tuvastamist ja kinnitamist. Kui kahjustatud kaupa ei ole võimalik asendada hüvitab E-Tellimiskeskus kauba maksumuse Kliendile.
    6. E-Tellimiskeskus ei vastuta:
      • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
      • Tulemuste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase hoiustamise ja kasutamise tagajärjel
      • Puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile
    7. Nõuetele mittevastava või defektiga toote puhul on Kliendil õigus nõuda E-Tellimiskeskuse poolt toote parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu.
    8. Kui E-Tellimiskeskusel ei ole võimalik nõuetele mittevastavat või defektiga toodet parandada või asendada, siis on Kliendil õigus taganeda tellimusest, tagastada toode ja nõuda tagastatava toote hüvitamist Tellimuses määratud väärtuses.
    9. Nõuetele mittevastava või defektiga kauba tagastamise transpordikulu tasub E-Tellimiskeskus. Tagastatud kauba eest kannab E-Tellimiskeskus raha tagasi 14 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasi jõudmise päevast E-Tellimiskeskus lattu.
    10. Kõigile E-Tellimiskeskuse poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.
  11. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
    1. E-Tellimiskeskus kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, ettevõtte aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks, makse sooritamiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
      • E-Tellimiskeskus edastab isikuandmed veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.
      • E-Tellimiskeskuse edastab isikuandmed Maksekeskus AS’le makse töötlemiseks.
    2. E-Tellimiskeskusel on õigus kasutada Kliendi e-maili aadressi, ettevõtte asukoha aadressi ja telefoninumbrit E-Tellimiskeskuse või tema koostööpartneriga seotud reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.
    3. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.
    4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka E-Tellimiskeskusel ligipääs.
  12. Vääramatu jõud
    1. E-Tellimiskeskus ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida E-Tellimiskeskus ei saanud mõjutada või ette näha.
  13. Muud tingimused
    1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse. E-Tellimiskeskusel on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.